Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ









Ο Δεκάλογος της Υγιεινής Διατροφής
  1. Η καλή μέρα από το Πρωι-νό φαίνεται !!! Πάντα και παντού…. Μας εφοδιάζει με ενέργεια ειδικά στις διακοπές που η φυσική μας δραστηριότητα είναι αυξημένη (κολύμπι, περπάτημα, παιχνίδι κλπ). Ένα μπωλ με γάλα και δημητριακά ή 2-3 φρυγανιές με λίγο τυρί και 1 ποτήρι χυμό ή ένα τοστάκι είναι μερικές δροσερές και χορταστικές επιλογές ακόμα και για τις διακοπές.
  2. Ενδιάμεσα των γευμάτων, να καταναλώνεις φρέσκα εποχιακά φρούτα..
  3. Κρέας ή κοτόπουλο να τρως 1 – 2 φορές την εβδομάδα.
  4. Να τρως 2 έως 3 φορές την εβδομάδα όσπρια και λαδερά – λαχανικά
  5. Να προσπαθήσεις να τρως περισσότερο συχνά φρέσκο ψάρι (όχι τηγανιτό) – 2 φορές / εβδομάδα.
  6. Στα κύρια γεύματα να υπάρχει πάντα φρέσκια σαλάτα και να προσπαθείς να καλύπτεις τις ανάγκες σου σε βασικά θρεπτικά στοιχεία (π.χ. 3 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα).
  7. Μην τρως γλυκό ή παγωτό ή ζαχαρωτό πιο συχνά από 2 φορές την εβδομάδα.
  8. Μάθε να τρως : α) σε τακτές ώρες, β) αργά και ήσυχα, γ) όχι μεγάλες ποσότητες.
  9. Να θυμάσαι πάντα ότι δεν πρέπει να αγοράζεις τρόφιμα που δεν έχουν διατροφική ετικέτα. Να κοιτάς πάντα την ημερομηνία λήξεως και την συσκευασία, για τυχόν αλλοιώσεις.
  10. Τέλος, να θυμάσαι πάντα ότι αυτό που ξεδιψά καλύτερα απ’ οτιδήποτε άλλο, είναι το νερό. Όταν λοιπόν θέλεις να σβήσεις τη δίψα σου, ο πιο κατάλληλος τρόπος είναι να πιεις ένα ποτήρι νερό.

    Ποιος είναι λοιπόν ο χρυσός κανόνας διατροφής των παιδιών; Με 3 λέξεις:

    Ποικιλία, ΙσορροπίαΜέτρο !